Recenzie: Poezii pentru văduve de Marcica Belearta

Categorie: Ficțiune - Poezie/Teatru

Cartea a fost oferită de prietenii de la Herg Benet!
 (apropo, ați văzut ce bunătăți au scos în ultimul timp?)



Eu nu am citit multă poezie „la viața mea”, dar pot spune cu mâna pe inimă că această carte este preferata mea din categoria „Poezie”.

Poezii pentru văduve” este un volum de poezii (logic) amuzante-horror, vă aduceți aminte de filmele acelea „comedie horror”? Ceva de genul este și această carte.


După părerea mea, cartea nu are un mesaj fix, Marcica își pune pe hârtie gândurile, sentimentele, trăirile, uneori m-am regăsit în multe poezii și e foarte posibil să mai fie și gândurile altor persoane în poeziile autoarei. Marcica e un fel de văduvă by choice (cum afirmă și Cristina), își jignește bărbatul deja ucis, orice bărbat arată drăguț într-un borcan de compot, nu? :))


Cartea e structurată pe VI capitole: poezii văduve, poezii despre filme, poezii despre mobilă (în felul Marcicăi, orice ușă banală devine interesantă într-o poezie), Afurisilă, poezii din tren și random.

Mie mi-au plăcut toate capitolele, poeziile din capitolul II („Poezii despre filme”) mi-au plăcut în mod special, nu știu de ce.

Vă las mai joc câteva poezii aleatorii:



Eu am citit această carte în vară, prin august, dar acum îmi dau seama că este perfectă pentru perioada aceasta de Octombrie, dacă a trecut Halloween-ul și nu ați citit nimic wow, vă recomand această carte cu mult drag. Mai am o recomandare, dar cred că miercuri vă spun de ea.

Dacă ați fost indeciși în legătură cu această carte, sper că prin cuvintele și pozele mele v-am convins să o adoptați și să o aduceți acasă la voi! 👼

aceasta este una din preferatele mele



Este imposibil să nu-ți placă această carte, poți deschide oriunde, la orice pagină și vei nimeri o poezie care te va face să scoți măcar un zâmbet. 

Voi ați citit cartea? Dacă da, îmi puteți lăsa opinia voastră în comentarii! 👀❤


You May Also Like

0 comentarii