Recenzie: „Îți voi dărui soarele” de Jandy Nelson


Autor: Jandy Nelson

Categorie: Ficțiune

Sursă foto: Pinterest

Cartea mi-a fost oferită de prietenii de la Editura Epica! 🕮
Mulțumesc! 💓 Hugs for Lorelei! 🤗🤗



Cartea aceasta o urmăresc de prin 2016 și tot m-am lovit de ea când făceam „cumpărături” pe elefant, dar niciodată nu am avut curajul să o adaug în coș din cauza numărului mare de pagini.

Cartea prezintă un subiect super interesant, subiect de care nu m-aș sătura. Dacă o carte are cuvântul LGBT+ în descriere, eu una voi vâna acea carte. Mă bucur că într-un final am reușit să o citesc și vreau să le mulțumesc celor de la Editura Epica pentru această oportunitate! Love you guys! 🤗🤗



Primii ani sunt relatați de către Noah. Povestea anilor de mai târziu îi aparține lui Jude. Însă gemenii nu știu că fiecare deține doar o jumătate din poveste, iar dacă s-ar putea regăsi unul pe celălalt, ar avea șansa de a crea din nou lumea pe care au pierdut-o.

Jandy Nelson, autoarea, ne poartă prin lumea artei. Autoarea a introdus în această carte informații despre pictură transpunându-le prin doi omuleți dulci, Noah și Jude.

Acest roman captivant al autoarei bestsellerului Cerul e pretutindeni te va face să plângi, să râzi și să rămâi fără suflare – adeseori în același timp.



Într-o singură secundă am realizat ce pot fi, ce îmi doresc să fiu, ce nu sunt!


Jude și fratele ei geamăn, Noah, sunt extrem de apropiați.



Facem cunoștință cu Noah, la vârsta de 13 ani, un băiețel sensibil, cu un talent extraordinar la desenat și care iubește natura.

Să fiu sinceră, Noah a fost centrul pentru mine, acesta este adolescentul timid, băiețelul mamei, băiatul care primea reproșuri din partea tatălui că nu este la fel de curajos precum sora lui, dar elementul care m-a atras extrem de mult de el a fost iubirea pe care acesta o avea față de Brian, băiatul din vecini.


Noah ne povestește despre amintirile lui de acum doi ani, în timp ce sora lui, care ne vorbește în a doua parte a cărții, ne povestește prezentul

Jude este un personaj interesant, am avut mult de parcurs până să ajung pe aceeași traiectorie cu ea, nu mi-a plăcut de la început, bine... nici spre final nu prea m-am simțit atrasă de ea...

Jude este schimbată din amintirile lui Noah, acum nu mai are 14 ani, este retrasă, nu mai practică sporturi extreme precum făcea în urmă cu doi ani, nu mai iese cu prietenii.



Când gemenii sunt despărţiți, sufletele lor pleacă pe furiş pentru a se regăsi.”




Din ce citesc îmi dau seama că nu v-am povestit prea mult despre iubirea dintre Noah și Brian, dar într-un fel n-aș vrea să vă descriu greșit relația lor. Vă las pe voi să descoperiți și după putem vorbi despre ei! 💖

Ce altceva aș putea spune, aș vrea să fie o carte mai citit, merge perfect în această perioadă. E o carte caldă, cu miros de clementine și turtă dulce! (sau eu sunt singura ciudățică?)


E o carte frumoasă și care merită să fie citită, mai ales pentru cuvintele minunate din final, deși cartea spune că e +13, finalul vă maturizează!


Puteți comanda cartea printr-un click aici.

You May Also Like

16 comentarii

  1. o "poveste" foarte interesanta, multumim pentru feedback :)

    RăspundețiȘtergere
  2. În ce limbă ai citit cartea, română sau engleză?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În limba română, nu am avut o poză cu formatul în limba română.

      Ștergere
  3. Subiectul e destul de interesant, cred ca mi-ar placea sa o citesc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pare o carte interesanta! O sa o adaug pe lista.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoasa recenzie ai facut, iar coperta cartii e awesome!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa descrierea. Felicitări.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulțumim pentru recenzie. Un subiect interesant și nu atât de comun.

    RăspundețiȘtergere
  8. As vrea i eu sa citesc aceasta carte...

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca ai transmis exact mesajul cartii catre noi. Multumim!

    RăspundețiȘtergere