The Fantasticks Bookbloggers Team




„The Fantasticks Bookbloggers Team” în mintea mea a luat amploare de anul trecut, dar nu aveam nicio bază. Nu-mi aveam echipa formată și nici măcar prieteni bookbloggeri apropiați. Pe data de 2 ianuarie 2017 am întemeiat un grup pe whatsapp doar pentru a mai vorbi unele lucruri despre blog, câteva sfaturi, dar nu m-am gândit niciodată că o să adun o comunitate, o echipă.
Astăzi am început să lucrăm la o bază, am format o pagină și ne-am adunat cu toții pe ea.


În ce constă acest „team”?

-         Toți vom avea acces la această pagină
-        Postăm fiecare de pe blog-urile noastre
-        Formăm un nume pentru a ne recunoaște
-        Suntem cu toții sub logo-ul pe care l-am creat


Am „recrutat” o mânuța de oameni pentru a ne dezvolta, suntem persoane micuțe, mă refer la like-uri acum. Sunt persoane care abia au început cu blogging-ul și care descoperă această comunitate. Am ales persoane de încredere și în care am văzut potențial, mi-am ales familia de bloggeri.


Tot ce trebuie să știți e că suntem 11 persoane care vor să fie unite sub un nume! Sperăm că pe viitor o să ne dezvoltăm frumos! Rămâne de văzut, noi avem planuri! :) 

Accesați → facebook page ← pentru a merge direct la pagina noastră! ^^
Sper să vă placă de noi! :D


You May Also Like

0 comentarii