10 lucruri pe care nu le știai despre Cristina Boncea | Știai că?



Tu câte lucruri din cele 10 știai?
Cristina a făcut pentru prima dată publice lucruri personale despre ea. 
Vezi ce spune autoarea:




    1. Am avut multe animale de casă de-a lungul vremii, pentru diferite perioade de timp. Îmi amintesc numele lor în ordine: un motan persan pe nume Tomiță, un câine negru și creț pe nume Norocel, o pisică luată de pe stradă pe care am numit-o Safi, un câine pechinez pe nume Cookie pe care încă îl am, un papgal pe nume Paco, un pește portocaliu pe nume Morcoveață, un iepure pe nume Rilă-Iepurilă, normal, și încă vreo 2-3 pisici pe nume Pisi. Primele nume le-a pus mama, se vede după câtă imaginație am eu pentru astfel de lucruri. 



2. Am făcut mult sport în copilărie, aerobic și o grămadă de cursuri de dansuri care n-au fost niciodată duse la bun sfârșit pentru că mă enerva faptul că ceilalți copii învățau foarte greu coregrafiile și eu mă plictiseam între timp.
 


3. Cred că sunt puține activități la care nu m-am înscris la Patatul Copiilor din Tg-Jiu în clasele I-IV: am făcut pictură pe sticlă, șah, canto, chitară, desen, informatică și teatru. A, și pirogravură.



4. Apropo de informatică, am participat trei ani la rând la diferite concursuri prin țară și am o grămadă de diplome cu premiul I, inclusiv o medalie de aur câștigată la Arad. Trebuie menționat că am renunțat la această activitate, care presupunea desene în Paint și compuneri în Word, când am dat de programare în C++.

 


5. Am făcut patru ani cursuri de pian și nu s-a prins de mine. Învățam melodiile memorând locul și ordinea în care trebuie să-mi așez degetele pe clape. Am totuși un ritm excelent și o intuiție muzicală foarte bună, însă nu cred că voi ajunge să pot cânta la vreun instrument, nu am suficientă răbdare sau pasiune pentru a învăța.



6. Îmi place foarte mult să patinez, deși n-am mai făcut asta de mult timp. Îmi place de asemenea și mă pricep destul de bine să joc volei sau badminton.




7. Urăsc orice muncă fizică ce presupune monotonie, cum ar fi excaladarea unui munte. Nu-mi pot imagina cum mi-ar putea plăcea vreodată o vacanță la munte iarna, e mai degrabă un coșmar pentru mine. 



8. Iubesc șaorma de la Dristor, în special după miezul nopții și după ce am băut. Iubesc șaorma în orice moment al vieții mele, de fapt, și nu aș refuza-o niciodată. De asemenea, nici pizza, pastele, cartofii prăjiți sau bezelele. Am urât întotdeauna McDonald’s, totuși.



9. Cea mai lungă carte citită de mine până în prezent este Harry Potter şi Ordinul Phoenix (870 pagini).



10. Ador mascotele de orice fel și mi-ar plăcea să lucrez o zi drept una.



BONUS: Disney nu mi-a plăcut niciodată și nici n-am visat să merg la Disneyland. Am chiar o ură interiorizată pentru tot conceptul. 



You May Also Like

0 comentarii