Lista de dorințe pentru 2017

Anul trecut mi-am propus să citesc 50 de cărți și alte chestii pe lângă. Mi-am făcut o listă „de făcut în 2016”, dar de care nu am ținut cont și nu m-am preocupat de ea. 

Anul acesta voi regla lucrurile, astfel încât să mă țin de ele și să le îndeplinesc!

Am văzut câteva lucruri pe care le-am îndeplinit, cum a fost:
  • -     Să adun 10 semne de carte
  • -      Să fac 3 concursuri pe pagină
  • -      Să iau 5 cărți cu autograf
  • -      Să citesc 30 de cărți
  • -      Să termin o serie
  • -      Să fac schimb de cărți fără să știu ce primesc (Secret Santa)
  • -      Să achiziționez 50 de cărți



Mai erau încă 9 lucruri de îndeplinit, dar de care am uitat. 2017 nu o să fie la fel, sper!


Lista pentru anul acesta:

  1. Să citesc 60 de cărți
  2. Să mai adun 5 cărți cu autograf
  3. Să citesc cărți de la Cristina Nemerovschi
  4. Jules Verne
  5. Chuck Palahniuk
  6. Fyodor Dostoyevski
  7. Julian Barnes
  8. Stephen King
  9. Haruki Murakami 
  10. Daniel Keyes
  11. Să citesc 5 cărți de la autorii români (contemporani)
  12. Să realizez 20 de recenzii pe blog
  13. Să adun pe blog 200 de oameni frumoși
  14. Să ajung la 4.500 de like-uri pe facebook (tigrișori)
  15. Să adun 500 de abonați pe instagram ( https://www.instagram.com/pierdutiinliteratura/ )
  16. Să ajung la 40.000 de accesări pe blog ( cele 4 puncte din listă sunt mai „materiale”, dar sunt niște obiective pentru mine )
  17. Să postez 100 de poze pe instagram (cu cărți, făcute de mine)
  18. Să merg la o lansare de carte
  19. Să mai adun 50 de cărți în bibliotecă
  20. Să încer să-mi lansez „ideea” (rămâne secret)

Acestea sunt lucrurile care mi-au venit în minte pe moment și pe care vreau să le îndeplinsc până la sfârșitul anului 2017.
Voi v-ați făcut planurile pentru anul acesta? 

Lăsați-mi în comentarii obiectivele voastre. :)

eu când scriam lista

eu când citeam lista
da, cred că asta e tot

You May Also Like

38 comentarii

  1. Hihii, o mare parte din obiective le am și eu pe lista mea. În principal îmi doresc să adun cât mai mulți oameni pe blog, să postez cât mai des și să iau contact cu mai mulți autori români. :D

    Sper să-ți atingi obiectivele, Tigruț, și să ai parte numai de lecturi frumoase! *.*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că toți avem acest obiectiv :)
      Mulțumesc ♥ Succes și ție la tot ce ți-ai propus pentru 2017!

      Lecturi frumoase :3

      Ștergere
  2. Frumoase obiective! Iti doresc sa ti se indeplineasca toate dorintele. Eu nu am o lista asa de lunga pentru 2017: sanatate, calatorii, carti multe (mai ales autori romani), prieteni dragi etc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am adăugat și obiectivele alea pe această listă. Lista aceasta este doar pe domeniul cărților!
      Succes!

      Ștergere
  3. Partea cu cititul cat mai multor carti si eu mi-am pus in cap sa o realizez in anul 2017. Anul trecut am cumparat doar vreo 4-5 carti, insa m-am decis sa schimb lucrul asta in bine. Iti doresc mult succes cu indeplinirea tuturor obiectivelor. Foarte haioase GIF-urile de la finalul articolului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți recomand Goodreads pentru a monitoriza câte cărți ai citit, fii cu ochii pe pagina mea pentru următoarele oferte! Așa îți poți cumpăra mai multe cărți! :D

      Ștergere
  4. Ai planuri mari! Mi-ai dat cateva idei, mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ar fi o treaba daca as reusi sa citesc mai multe carti in 2017. Nu prea cred pentru ca voi reincepe munca, dar voi face tot posibilul. Succes, sa-ti atingi obiectivele!

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, mult succes in tot ce ti-ai propus. Imi plac planurile tale!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mult spor pt indeplinirea tuturor punctelor de anul acesta. Am si eu ceva in plan, dar sunt mai superstitioasa si cred ca nu le voi mai face daca le dau "publicitatii". ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi-am făcut o listă doar pe planul acesta, în rest totul rămâne privat! :D

      Ștergere
  8. Eu nu obisnuiesc sa-mi stabilesc obiective clare fiindca nu vreau sa fiu dezamagita apoi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Inca nu mi-am realizat o lista , dar doresc :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Mult succes in ceea ce ti-ai propus! Sper sa reusesti sa indeplinesti toate punctele.

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari pentru toate punctele pe care le-ai realizat pe 2016 si iti doresc sa realizezi cat mai multe si din cele pentru 2017. Kissess! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa ma imbogatesc.. suna ca un plan. Glumesc, evident. Imi doresc doar sa fiu sanatoasa si sa scriu cat mai des. Succes la indeplinirea obiectivelor anul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai o lista lunga de dorinte si sper sa ajungi sa iti bifezi macar 80% din ele. Eu nu imi fac astfel de liste pentru ca stiu ca nu ma pot tine de ele

    RăspundețiȘtergere
  14. Mult succes cu lista de dorințe și eu am pe a mea câteva asemănătoare, în ceea ce privește numărul de vizitatori și partea de social media.
    Eu am plecat de la ceea ce am avut în 2016 și am setat obiectivele pentru 2017, cât mai realiste zic eu, dar am să văd la final de an.

    RăspundețiȘtergere
  15. Jules Verne a fost idolul copilariei fratelui meu. Citea zi si noapte. A fost foarte dezamagit cand a terminat seria!
    Succes cu lista ce ti-ai propus-o!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt realizabile toate :D Succes!

    RăspundețiȘtergere
  17. Îmi doresc să iau note mari la şcoală, să iau ECDL-ul, să citesc peste 40 de cărţi, să ajung să am peste 100 de abonaţi pe blog, să am cât mai multe sponsorizări şi lista poate continua.

    RăspundețiȘtergere
  18. Sper sa reusesti sa le bifezi pe toate! Eu te-am ajutat cu un like!

    RăspundețiȘtergere
  19. Vei reusi sa realizezi totul sunt sigura!Am si eu in ultimele luni ale anului vreo 16 carti citite, e o adevarata relaxare!

    RăspundețiȘtergere
  20. Heh, uite ca cineva chiar s-a tnut de rezolutiile lui 2016. Eu am renuntat la liste. :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Toate dorintele sa ti se indeplineasca,eu nu mi-am facut nici o lista.

    RăspundețiȘtergere