Book Haul (November)

Bunăăăăăăă ♥
Nu am mai vorbit de mult, așa-i? :3
V-am promis zilelea astea că o să fac un book haul pentru luna noiembrie, deoarece nu am mai postat de mult un book haul. Asta pentru că am reușit să mă țin la distanță de cărți, da =)) Nici eu nu mă cred. Nu am reușit să le fac eu poză cărților separat, nu am avut unde și nici timp, dar viitorul book haul o să fie cu poze originale.
Țin să menționez că mi-am cumpărat o singură carte din cele ce urmează să vi le prezint, sooooorry L


Să trecem la treabă J


Primele trei cărți le-am primit de la târgulcărții.ro și-mi pare extrem de rău că nu reușesc să le citesc.  Sincer încerc în vacanțele de iarnă să le termin, dar ”Banda celor șase ciori” are ceva pagini și-n ultimul timp am citit numai cărți până-n 200 de pagini. Asta nu e o scuză, dar nu reușesc să le termin. Încerc pe cât de posibil să le termin. 


După cum ați văzut și-n secțiunea ”sponsori” cei de la Libris mă ”sprijină” și mi-au oferit această carte, pe care abia aștept să o citesc, curâând este gata. J Mi-am dorit această carte extrem de mult pentru că am auzit că seamănă cu ”Hoțul de cărți”.


Daaa și cei de la Nemira mi-au oferit câteva cărți. Eu le-am cerut ”Regina Roșie” și ”Bufnița care se temea de întuneric”, iar celelalte două mi le-a trimis reprezentantul meu, m-a întrebat care-mi este stilul în materie de cărți și s-a gândit că aceste două cărți îmi vor plăcea.



Ultimele trei cărți sunt de la Herg Benet. ”Poftă bună”, ”Malad” și ”Ich bin ein Berliner” nu sunt de la o sponsorizare, o prietenă a câștigat aceste cărți și s-a gândit să mi le lase mie. (ea nu locuiește în România), celelalte două minunții îmi sunt oferite de către autoare și anume Anda Docea (Camere de hotel) și Cristina Boncea (Antidotul). Anda mi-a oferit un exemplar din a doua ediție a cărții ”Camere de hotel”, carte pe care mi-am propus să o citesc până-n 2017. ”Antidotul” este ultimul volum din trilogia ”Octopussy”, volum pe care abia îl așteptaaaaam. Nu aveți idee. Mă bucur că a avut încredere în mine, Cristina, și mi-a trimis și ultimul volum spre recenzie. Ambele cărți sunt semnate, dar ”Camere de hotel” are o dedicație așa frumoasă. (o păstrez doar pentru mine, hihi)


Șiiii ultima și nu cea din urmă, cartea pe care am cumpărat-o eu. Nu regret banii dați pe ea, am citit-o și mă străduiesc să îi fac o recenzie frumoasă. M-a lăsat rece această carte...

Poza de grup :)


Voi ce cărți ați citit de aici? ♥


You May Also Like

4 comentarii

  1. Waa, ce de frumuseți! Mi-am mărit și eu biblioteca mult luna asta, mai aștept coletul de la Okian și o să fac și eu un book haul cât toate zilele =))))) Sunt chiar curioasă de ”Printre tonuri cenușii”, am citit câteva pagini și mi-a plăcut mult, săptămâna viitoare am de gând să o termin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu încerc să mai dua din cărți, fac câteva modificări prin bibliotecă, am multe cărți pe care nu le mai vreau și nici nu cred că mai ajung la ele. Okian, aah ♥ Presupun că sunt cărți în engleză :)) sunt curioasă ce cărți ți-ai comandat.
      Printre tonuri cenușii îi suuuuper, aș vrea o continuare, dar finalul nu permite :(

      Ștergere
  2. La cât mai multe cărţi primite, draga mea! Nu am citit nici măcar una din cărţile de mai sus, dar aş vrea să citesc " Îngeri căzuţi " şi " Printre tonuri cenuşii ", au coperţi ce pur şi simplu mă atrag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumeeeesc ♥ și ție la fel :3 cât mai multe cărți, să nu mai ai unde să le pui!:))
      ”Printre tonuri cenușii” credeam că are un îngeraș pe copertă, până am văzut cartea în realitate :))

      xoxo

      Ștergere