Halloween Book Tag



Acest tag trebuia inițial să-l postez fix de Halloween, nu? Am întârziat câteva ore, dar sigur ieri ați fost prea obosiți după ce ați colindat atâtea case și ați fost la petreceri de Halloween, nu? Sau ați fost la școală? :O


Buuun, am zis să dau un search pe google să văd dacă găsesc ceva tematic, dar să aibă legătură și cu cărțile și iată că am găsit pe blog-ul „The Sassy Book Geek” ( click aici ) și am zis să-l fac și eu pentru a intra puțin în tematica aceasta. (Scuuuze de întârziere)


Enjoy :)


1. Favorite scary must read for Halloween



-Nu pot să spun că este extreeem de scary, dar îți provoacă câteva furnicături pe șira spinării. Sunt momente când începi să tremuri puțin și să te gândești ”Există și în viața reală așa ceva?” 
(Nu citiți cărțile lui G.F seara)

Pentru cei care nu au citit cartea vă las aceste rânduri, pentru a putea înțelege cum stă treaba:

După o scurtă internare la un spital de psihiatrie, jurnalista de investigaţii Camille Preaker se confruntă cu o sarcină dificilă: trebuie să se întoarcă în orăşelul unde a copilărit pentru a investiga moartea a două fete.
Camille n-a mai vorbit de mult cu mama ei nevrotică şi ipohondră şi cu sora vitregă, pe care aproape că nici n-o cunoaşte: o puberă atrăgătoare, cu o putere ciudată asupra localnicilor.
Instalată în fosta ei cameră din vechea casă a familiei, Camille îşi dă seama că se identifică prea mult cu victimele. Bântuită de propriii demoni, trebuie să dezlege puzzle-ul psihologic al trecutului, dacă vrea să afle adevărul şi să supravieţuiască reîntoarcerii acasă.
Mi-am dat seama că mi-era frică să citesc ultimele treizeci de pagini, dar nu mă puteam opri. Apoi, după ce luminile s-au stins, povestea mi-a rămas în cap, încolăcită şi şuierând, ca un şarpe într-o grotă. Obiecte ascuţite e un roman provocator, cu un stil tăios şi observaţii pătrunzătoare. -- Stephen King
Într-un stil narativ seducător, Gillian Flynn construieşte vocea cinică şi inteligentă a unei jurnaliste de investigaţii, însă îşi dă măsura talentului în portretele pe care le face figurilor feminine diabolice, bârfitoare şi parvenite ce populează orăşelul de la graniţa statului Missouri. O explorare a unor crime întunecate şi a unor minţi şi mai întunecate. -- Booklist
Creierul îmi trecea de la o imagine la alta cu mama, şi toate imaginile erau de rău augur. Soartă. Cuvântul mi se zbătea iarăşi pe piele. O străfulgerare cu Joya cea slabă cu păr vâlvoi şi unghii lungi, jupuindu-i mamei pielea. Imagine cu mama, cu pilulele şi poţiunile ei, tăindu-mi părul cu foarfeca. Viziune cu Marian, acum doar nişte oase în sicriu, o fundă albă de satin înfăşurată în jurul unor bucle uscate, ca un buchet de flori veştede. Mama, având grijă de fetiţele acelea violente. Sau încercând să aibă. Puţin probabil ca Natalie şi Ann să fi îndurat prea multă dădăceală. Adora ura fetiţele care nu capitulau în faţa mămoşeniei ei atât de bizare. Îi dăduse oare lui Natalie unghiile cu ojă înainte s-o sugrume? Sau după?"


2. Scariest book cover like ever?



- Nu știu dacă aceasta este coperta originală a cărții „Orașul Bântuit”, dar pentru mine aceasta este înfricoșătoare. Poate vouă nu vă inspiră frică, dar eu am o fobie, „coulrofobie”, dar asta este altă poveste. Tot ce trebuie să știți este că îmi este extrem de frică de ei.-



3. If You Could Go Trick-or-Treating With Any Author, Who Would You Pick?


-Era clar acest răspuns, nu? :)))-



4. If You Could Dress Up As Any Bookish Character For Halloween, Who Would You Be?


Îmi place enooorm cum se îmbracă tipa asta. (Lisbeth Salander)




5.In What Fictional World Would You Like To Go Trick-or-Treating?





6. What Book Villain Would You Not Like To Meet Alone In A Dark Alley On Halloween?


-hihihi-




7. Would You Rather Dress Up As A Vampire, Zombie, Werewolf, or Shadowhunter?


-Shadowhunter claar. M-am uitat la primul sezon din „Shadowhunters” (nu am citit cărțile și știu că este o diferență imensă între ele) și mi-au plăcut extreeem! 



8. Pick A Candy (Just One) From Harry Potter That You Would Love To Find In Your Stash?




9. What Is Your Favorite Halloween Candy?



-Candy corn, uii! Îmi plac cum arată și gustul lor îi pe măsură! Mi se pare că sunt specifice și de Halloween? Nu știu, dar mie îmi plac extrem-




Trebuia să-l fac ieri, dar pur și simplu am uitat și am zis să-l fac astăzi, decât deloc. :( Nu am să nominalizez pe nimeni, deoarece suntem în noiembrie deja și nu cred că mai dorește cineva să-l facă. Însă, dacă este cineva care dorește să-l preia, îl ”nominalizez” cu toată inima, doar cu o rugăminte: Vă rog să-mi precizați blog-ul :)


You May Also Like

2 comentarii

  1. Eu am primit tag-ul de la Roxi, ieri, şi doar azi am apucat să-l citesc. Cred că-l voi face la anul. :))
    Fix acum, seara, mi-am găsit să-ți citesc tag-ul. :)) La ,,Obiecte ascuțite" chiar e straniu, e perfectă pentru seara de Halloween. La fel şi celelalte cărți.
    Ai citit ceva de Stephen King? Colegele mele sunt obsedate de cărțile lui. 0_0

    Lecturi plăcute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heeei, Daria! ♥ Mie mi-a fost atââât de lene să îl fac în seara de 31 și am zis să-l pun a doua zi.
      „Obiecte ascuțite” mi se pare cea mai bună carte citită de la G.F ♥ Am două cărți de la Stephen King, dar nu am reușit să le citesc, am zis să adun toată colecția și după să încep cu „Carrie”. Tu nu ai citit nimic de la el?

      (hugs)

      Ștergere