Primul Meu Sponsor

Bunăăăă !

Vreau să vă anunț în legătură cu primul meu sponsor (după cum puteți observa și din titlu) și sunt super fericită , este vorba despre ” Târgul Cărții ” ( click aici) .




Pe site-ul lor veți găsi diferite cărți , noi sau vechi , deoarece există și un Anticariat.
O să observați că prețurile sunt extrem de ieftine și se află foarte multe oferte/reduceri pe site.

Ei deja mi-au oferit o carte pentru recenzie și anume Altfel...și totuși Alice , pe care o aveam în TBR și am citit diferite recenzii care mi-au stârnit curiozitatea.

Cartea o veți găsi aici , la o reducere de 31% , adică cu prețul de 23,99 lei. Oferta este super , mai ales că este o carte de la Editura Trei și își merită banii. Nu ratați această ocazie!

Mulțumesc enorm  , ” Târgul Cărții ” , atât pentru ocazia de a colabora cu voi , cât și pentru cartea pe care mi-ați oferit-o !!

Abia aștept să o citesc , deja am început câteva pagini , dar mai am 2 cărți de terminat și în week-end o voi devora ♥

http://www.targulcartii.ro

You May Also Like

0 comentarii