The Fault In Our Stars (Recenzie)

The Fault In Our Stars

 Prima carte pe care am citit-o de la John Green ! 

Cartea mi s-a părut drăguță și poveste în sine la fel , îmi place cartea aceasta foarte mult !
Spre deosebire de film , cartea este mult mai bună (ca întotdeauna). În carte au apărut toate 

stadiile 

cancerului , toate efectele , toate procesele (dezgustul) , în film nu au fost așa detaliate aceste 

secvențe , cartea în sine vorbea despre cancer.

Dar să vorbim despre carte ! 


Relația de iubire dintre cei doi mi s-a părut așa de drăguță , dar o 

chestie 

nu mi-a plăcut la Hazel ! 

La înmormântarea lui Augustus , Hazel mi s-a părut foarte rece prin discursul și prin faptele pe care 

le-a făcut !
Așteptam să fie distrusă , să sufere cu totul. Nu doar la început când i-au sunat pe părinții ei și au 

anunțat moartea acestuia !







Numai pe mine m-a amuzat acest desen?





Călătoria la Amsterdam a fost un eșec total , după părerea mea . 

Autorul (îmi scapă numele) mi s-a părut un ipocrit , reacția pe care a avut-o a fost insuportabilă , 

am avut o stare de nervi la secvența aceea !!!
-----------------------------------
 Deși , cărțile lui John Green , TFIOS mi s-a părut cea mai drăguță , o poveste superbă ♥ !





METAFORA:
ADOR ♥


You May Also Like

12 comentarii

  1. Nu am citit această carte și nici nu știu dacă o voi face deoarece John Green nu mi se pare că este un autor atât de bun.Am citit "Orașe de hârtie" și "Căutând-o pe Alaska" și nu am fost deloc impresionată și nici nu mi-a plăcut stilul lui de a scrie în mod special.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu . majoritatea cărților sunt așa simple...dar îmi place totuși se citește foarte ușor !

      Ștergere
  2. Am citit această carte. Și mie mi-a plăcut extrem de mult! Am citit și "Orașe de hârtie" care m-a impresionat la fel de mult. Am și celelalte două cărți ale lui, "De 19 ori Katherine" și "Căutând-o pe Alaska". Nu știu, parcă ceva mă reține să le citesc,dar sper să le încerc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vor fii niște cărți frumoase , dar au o acțiune simplă. Toate cărțile de John Green sunt frumoase :3

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta e una dintre cartile la care am plans, recunosc! Am vazut si filmul de trei ori, asta e un fel de autotortura. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. E ciudat sa vezi filmul si apoi sa citesti cartea nu ? Uneori cartea bate filmul dar aici pot sa zic ca e invers . Cred ca am consumat multe cutii cu servetele la filmul asta la cat am plans , dar m-am si bucurat sa vad ca iubirea dintre Hazel si Augustus infloreste tot mai frumos . Finalul filmului este trist si totusi nu am incetat sa plang dupa ce acesta s-a terminat . ( tipic mie ) Daaar eu zic ca filmul bate cartea de data aceasta pentru ca am simtit filmul pe viu si chiar m-am imaginat in pielea lui Hazel , a fost ceva ....wow

    RăspundețiȘtergere
  10. Am citit, dar am si vazut cartea. Nu pot alege!

    RăspundețiȘtergere